Op het moment is het niet mogelijk om te internetbankieren met ABN AMRO. Sinds dinsdagmiddag is er sprake van een storing. Dit is officieel gemeld via het Twitteraccount van het bedrijf. De storing werd rond 12.15 gemeld en duurt al enkele uren. Het lijkt om een technisch probleem te gaan, maar vooralsnog is het niet helemaal duidelijk wat deze storing precies heeft veroorzaakt.

Storing bij ABN AMRO

Verdere details moeten nog volgen. Vooralsnog is het onduidelijk hoe lang de storing nog gaat duren en wat de oorzaak van de storing is. Vooralsnog zijn de website en de applicatie van de bank slecht bereikbaar. ook is het niet mogelijk om gebruik te maken van iDEAL. Klanten kunnen mogelijk nog andere problemen ondervinden door deze storing. Op het moment wordt er gewacht op meer informatie van een woordvoerder van ABN AMRO. Waarschijnlijk post ABN AMRO een nieuw Twitterbericht op het moment dat de storing weer is verholpen.

Door de storing is internetbankieren en de website van ABN Amro slecht bereikbaar. Desalniettemin zijn beiden niet volledig onbereikbaar. Met pieken en dalen zijn de diensten wel te gebruiken. Sommige gebruikers kunnen op de rustige momenten de diensten wel in gebruik nemen. Hierdoor lijkt het alsof het mogelijk iets te maken heeft met drukte rondom het gebruik van de Mobiel Bankieren app en de website van ABN Amro. Dit is niet door een woordvoerder van de bank bevestigd.

Hieronder is het Twitterbericht te vinden, wat de storing beschrijft:

Laat hieronder uw mening weten