Nu iedereen thuiszit worden er flink wat series gestreamed. Diensten als Netflix en Disney+ merken dit. Ook Pathé Thuis maakt er volop gebruik van door elke dag gratis films weg te geven. Nu probeert Netflix haar kijkers aan te spreken met Never Have I Ever. Deze serie is onlangs op de streamingdienst verschenen en weet nu al duizenden kijkers wereldwijd te boeien. Wereldwijd lijkt er een streamingverslaving te ontstaan rondom de serie die pas één dag op Netflix staat.

Never Have I Ever palmt het publiek in

Ondanks dat de serie pas één dag op de streamingdienst wordt aangeboden, wordt de serie al massaal geliked door kijkers. Zowel critici als kijkers zijn lovend over de serie. Zo scoorde Never Have I Ever zelfs een 100 procent score op de recensiewebsite Rotten Tomatoes. Dit betekend dat alle recencenten de serie voor de volle honderd procent aanraden. Recensies worden alleen opgenomen als ten minste 50% van de recensenten het hele seizoen heeft bekeken en ook is de 100% score een gemiddelde van alle recensies bij elkaar. Het is uitzonderlijk dat zoiets voor komt.

Ondertussen heeft de serie ook al een 86% score onder consumenten, wat ook aanzienlijk hoog is. Om onderdeel uit te maken van de consumenten score moet je de serie drie-en-halve ster of meer geven. Dit betekend concreet dus dat 86% van het stemmende publiek de serie drie-en-halve ster heeft gegeven. Ook dit is een bijzonder hoge score als dit naast andere series wordt gelegd die erg populair zijn op Netflix. Never Have I Ever weet duidelijk de harten van vele kijkers te veroveren. Op het moment wordt Never Have I Ever ook veel gezocht via zoekmachines als Google.

Netflix trekt wederom de aandacht

Never Have I Ever is een komisch tienerdrama waar een flinke sterrencast aan mee heeft gewerkt. De hoofdrol wordt gespeeld door Maitreyi Ramakrishnan en de serie is geproduceerd door Minday Kaling, een actrice onder andere meespeelde in Ocean’s 8. Tevens is de serie mede geproduceerd door lang Fisher. Samen brengen zij een serie die aansluit bij de belevingswereld van veel tieners. Dit wordt op een komische manier gedaan die bij veel kijkers aansluit. De serie valt een beetje in hetzelfde straatje als andere succesvolle titels op Netflix, waaronder Sex Education.

Never Have I Ever gaat over de middelbare scholier Devi die vind dat het leven eens op de schop moet. Op de middelbare school draait het allemaal erom hoe cool anderen je vinden. Daarom wordt er een plan opgesteld wat Devi de coolste scholier van de school moet maken. Uiteraard loot dit heel anders dan gepland. Het plan klinkt makkelijk: krijg zo snel mogelijk een vriendje en deel met dit vriendje de lakens zodat er coole verhalen over kunnen worden verteld. Dit plan zorgt daarentegen voor de nodige ongemakkelijke momenten waar Devi achteraf zeer waarschijnlijk ook wat spijt van gaat krijgen.

Never Have I Ever is om te bingewatchen

Never Have I Ever is echt een serie om te bingewatchen, want binnen een goede middag heb je heel het seizoen gezien. Velen hebben dit al gedaan en daarom wordt er massaal naar een tweede seizoen van Never Have I Ever gesnakt. Het is nog niet duidelijk of Netflix aan een tweede seizoen werkt, maar waarschijnlijk gaat Netflix dit in de toekomst wel doen. Vooralsnog heeft het bedrijf voor al haar kaskrakers wel geluistert naar de fans en daadwerkelijk gewerkt aan het maken van een tweede seizoen. Het zou gek zijn als Never Have I Ever daar een uitzondering op de regel zal zijn.

Laat hieronder uw mening weten